Jak stać się wirtuozem sprzedaży
![]() |
Ocena: |
![]() |
Ocena: |
Sięgając po raz pierwszy do tej książki, można mieć pewne wyobrażenie, zbudowane zarówno przez jej tytuł, jak również przez fakt, że została ona napisana w połowie dwudziestego wieku.
Może się wydawać, że książka ta dotyczy prowadzenia biznesu i nie będzie zbytnio przydatna w obecnych czasach.
Na okładce jednak widnieje napis, o sprzedanej licznie czterech milionów egzemplarzy, jak również krótka notka "katechnizm handlowca". I rzeczywiście, jeżeli miałbym podsumować tę książkę jednym słowem, to brzmiało by ono "sprzedaż".
Podczas gdy wielu współczesnych autorów, pisząc o sprzedaży skupia się na różnych jej technikach, sposobach, taktycznych zagraniach i trikach, Frank Bettger opisał w tej książce to, co jest w sprzedaży najważniejsze.
Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, będąc niesamowicie skutecznym i podziwianym agentem ubezpieczeniowym, dotarł on w swoich rozmyślaniach do samej esencji skutecznej sprzedaży.
Czytają tę książkę poznasz założenia i warunki, konieczne do odniesienia sukcesu w jakimkolwiek biznesie, który opiera się na sprzedaży i kontaktach z klientami. Niesamowicie wciągające i obrazowe historie pozwolą Twojej podświadomości przyswoić sobie pozytywne wzorce i wypracować właściwą postawę, która zagwarantuje Ci długofalowy sukces.
To książka ponadczasowa i jestem przekonany, że będzie cieszyć się wielką popularnością jeszcze przez długi czas. Osobiście nie wyobrażam sobie sytuacji, aby ktokolwiek zajmujący sie handlem, sprzedażą i prowadzący własny biznes mógł jej nie przeczytać. Lektura moim zdaniem obowiązkowa.